10 ایده نوشتن محتوا

10 ایده نوشتن محتوا

10 ایده نوشتن محتوا  این است که یک جریان ثابت از تولید محتوا حفظ شود. هرچه به طور مداوم خروجی بیشتر باشد،  بینندگان و مشتریان افزایش خواهد یافت.

 

ایده های محتوایی که می توانید استفاده کنید

 

مقالات خبری

 

یک راه سریع و آسان برای دریافت محتوا در مواقعی که نیاز دارید، خبر است. می‌توانید آنچه را که در اطرافتان اتفاق می‌افتد، تأثیر آن بر شما  را به یک مقاله تبدیل کنید.یک ایده نوشتن محتوا به روز و بکر که میتوانید بخشی از مقالات را  به آن اختصاص دهید.

هر خبری در صنعت را بررسی کنید، شاید شرکت شما نقش مهمی در آن داشته باشد، خبر را از دیدگاه خود داستان وار به اشتراک بگذارید. و البته، ببینید رقابت در چه زمینه ای بالا است.

مقالات خبری مطمئناً ایده مفیدی هستند، ناگفته نماند کلمات کلیدی پرطرفدار را در کار خود بگنجانید،

 

راهنماها و آموزش ها

 

آیا محصولاتی می فروشید؟ شاید شما باید یک «راهنما استفاده از محصول» ایجاد کنید، محصول شما ممکن است ساده باشد، اما می توانید مطمئن باشید که برخی از مشتریان سؤالاتی دارند. یک راهنمای گام به گام تهیه کنید.

اگر تا به حال تماس‌ها و سؤالاتی از طریق خطوط تماس خود دارید، می‌توانید آنها را به یکی از راهنماهای خود هدایت کنید.

این برای شما و تیمتان عالی است تا درباره محصولات یا خدماتتان بیشتر بدانند. ایجاد یک راهنما نیز برای شما یک تجربه یادگیری است.

 

پیشنهاد مطالعه:ایده های درآمدزا طراحی سایت 

 

محتوای ویدیویی

 

رسانه های اجتماعی در دسترس همه هستند، حتی مشاغل. شما می توانید ویدیو بسازید، اما چه نوع ویدیویی؟ می توانید کارکرد محصولات را نشان دهید، از محیط کار خود فیلم بگیرید و جو شرکت یا فضای کار خود را به اشتراک بگذارید که موجب نزدیکی و تعامل و همچنین ایجاد اعتماد در مشتریانتان می شود.

اینها را در وب سایت و پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود آپلود کنید، به هیچ وجه سخت نیست. می توانید همه اینها را با یکدیگر پیوند دهید. به هر حال، در عصر امروز، رسانه های اجتماعی بخش بزرگی از زندگی مردم هستند، از آن استفاده کنید.

 

 پرسش و پاسخ

از رسانه های اجتماعی استفاده کنید تا به مشتریان اجازه دهید صحبت های خود را باز کنند، راهی عالی برای نشان دادن ارتباط خود با مشتریان، اما همچنین موجب یادگیری بیشتر خودتان نیز می شود.

شما مجبور نیستید به همه سوالات پاسخ دهید، فقط “سوالات معقول” را انتخاب کنید و لیستی ایجاد کنید که به شما امکان می دهد بینش و دیدگاه مثبتی در مورد شرکت خود ارائه دهید.

 

نکات و ترفندها

خدماتی که ارائه می دهید احتمالا عالی است، اما اگر توصیه ای برای یک سرویس یا محصول دارید،می تواند گزینه خوبی باشد.

ترفند های خفن و عالی حوزه کاری خود را در یک رشته پست مرتبط قرار بدید.این کار موجب تولید محتوای سبز و ایجاد مشتری وفادار می شود شما با این روش خود را از رقیب هایتان متمایز میکنید.

فقط توجه داشته باشید تمام این نکات و ترفند ها را در یک مقاله نگنجانید.به این دلیل بازدید کننده دوباره به وبسایت شما برایترفند جدید رجوع کند.

 

داستان های کارمندان شرکت

 

داستان های کارمندان شرکت

داستان کارمندان ممکن است خنده دار به نظر برسد، اما اساساً این فقط افکار کارکنان شما، زمان کار آنها در شرکت، آنچه ممکن است به دست آورده باشند یا آنچه برای آن تلاش می کنند خواهد بود. برای مشتریان میتواند بسیار جالب باشد.

بینندگان شما بینشی در مورد انواع شخصیت هایی که استخدام می کنید به دست خواهند آورد، هر چه بیشتر از کارکنان بشناسند، بهتر است. مردم می توانند ببینند که شرکت واقعاً به کارکنان اهمیت می دهد. به همین سادگی است که از کارکنان خود در مورد افکارشان بپرسید، سپس در مورد آن توضیح دهید.

پیشنهاد مطالعه :بازاریابی محتوا

 

نظر سنجی

 

نظرسنجی ها روشی بسیار ساده برای انتشار سریع برخی مطالب هستند. راه های زیادی برای تولید نظرسنجی وجود دارد، شما می توانید اینها را منتشر کنید و به عنوان یک وبلاگ یا مقاله تفسیر کنید.

اولاً، ایده خوبی از نتایج میتوانید بدست آورید،و از آنها بیاموزید.نظرسنجی می تواند در مورد هر چیزی که شما می خواهید باشد.

ثانیا، میتوانید با مخاطبان خود تعامل داشته باشید. و نتیجه نظر سنجی را منتشر کنید که برای مخاطبان میتواند بسیار جالب باشد.

 

مصاحبه با مشتری

 

مصاحبه با پایگاه کاربر شما می تواند نشان دهد که شرکت شما چگونه بر مشتریان شما تأثیر مثبت می گذارد. حتی می‌توانید چند سؤال را برای مشتریان بفرستید، و شاید آنها با خوشحالی به آنها پاسخ دهند، به خصوص اگر خدمات شما تا کنون عالی بوده است.

اما بررسی کیفیت خدمات شما چیزی است که مشتریان از دیدن آن بسیار خوشحال خواهند شد. این ثابت می کند که شما اهمیت می دهید و واقعاً می خواهید اقدامات لازم را برای ارائه بهترین خدمات ممکن انجام دهید.

 

بررسی ها و توصیفات

 

نظرات خود را درباره محصولات خود جمع آوری کنید، آنچه را که مردم گفته اند یا نظرات خود را در مورد یک سرویس به اشتراک بگذارید. خوب است که به خاطر شفافیت صادقانه به موضوع بپردازید. آن را به مقاله یا وبلاگی تبدیل کنید که دیدگاه مردم را نشان می دهد.

آنچه باعث می شود به عنوان یک تیم یا شرکت، مثبت و گرم به نظر برسید را به نمایش بگذارید.انتقادات را بپذرید و تخریب و توهین ها را حذف کنید.

 

کلمات کلیدی Google Trends

 

Google Trends عالی است،  اگر ایده‌های مربوط به وبلاگ یا محتوای خبری را کوتاه می‌کنید، Google Trends راهی عالی برای دیدن آنچه در سراسر جهان در مورد یک موضوع یا یک صنعت ظاهر می‌شود، است.

با گوگل ترندز میتوانید به روز باشید. مردم همواره خواهان محتوای تازه از آنچه در حال اتفاق افتادن است هستند.

گشت و گذار در میان دیگران، حتی محتوای رقبا برای الهام گرفتن، نیز ایده خوبی است. از ذهن خلاق خود نیز در تیم خود استفاده کنید، از اطراف بپرسید و ببینید که مردم نیز چه چیزی را توصیه می کنند.امیدارم این 10 ایده نوشتن محتوا برای شما مفید واقع شده باشد.

 

پیشگامان-کسب و کارت رو آنلاین کن 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *