امروزه با گسترش فضای اینترنت و پتانسل های بالای درآمد زایی طراحی سایت طیف وسیعی از افراد و کسب و کار ها رو به این فضا جذب شده اند.

ایده های کسب و کار زیادی در فضای اینترنت موجود هستند که میتوانید از آن ها برای ایجاد یا آنلاین سازی کسب و کارتان استفاده کنید. سوال اصلی  

کدام سایت ها بیشترین پتانسیل درآمد زایی رو دارند؟

ما در این قسمت سعی داریم انواع ایده های راه اندازی وبسایت با پتانسیل درآمد زایی بالا رو به شما معرفی و آموزش بدیم.

فروشگاه ساعت و بدلیجات

اگر در حوزه ی بدلیجات و جواهرات مشغول فعالیت هستید میتوانید فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید و به صورت آنلاین محصولات خود را به سراسر ایران ارسال کنید.مغازه ی بدلیجاتی خود را فقط محدود به شهر سنندج نکنید و با راه اندازی فروشگاه آنلاین خود و متصل کردن آن به ترب و دیجی کالا میتوانید فروش خود را چند برابر کنید.همچنین در موضوعاتی که ترند می شوند فورا نمونه محصول را بسازید و به صورت آنلاین عرضه کنید.سریال یاغی که این روز ها طرفداران زیادی پیدا کرده است در سکانسی دستبند یاغی به نمایش گذاشته شد که شما میتوانید با ایده گرفتن از این،نمونه ی آن را بسازید و به صورت آنلاین تحت عنوان دستبند سریال یاغی ،قیمت دستبند یاغی ،خرید دستبند سریال یاغی  به فروش برسانید.یکی از بزرگترین فواید آنلاین سازی همین همگام بودن با موضوعات ترند جامعه است که میتوانید درآمد زایی خوبی داشته باشید.

دستبند سریال یاغی

سریال یاغی

سریال یاغی

قالب سایت جواهرات وردپرس

قالب فروشگاهی بدلیجات

جهت مشاهده دمو روی تصویر کلیک کنید.

قالب جواهرات نمای فروش محصولات دستبند یاغی

قالب جواهرات و بدلیجات

جهت مشاهده دمو روی تصویر کلیک کنید.

آموزش طراحی سایت در سنندج

ایده های راه اندازی کسب و کار اینترنتی

راه اندازی وبسایت ارز های دیجیتال

طراحی سایت در سنندج پیشگامان

مقدمه:حتما شما هم در مورد ارز های دیجیتال مانند بیتکوین اتریوم ترون و سایر ارز ها مطالبی را خوانده یا شنیده اید و از رشد قیمت ها و سود های باورنکردنی این حوزه خبرهایی از خبرگزاری ها و دوستانتان شنیده اید.ارز های دییجیتال در چند سال آینده فراگیر تر خواهند شد و پرداخت های سنتی به مرور زمان کمرنگ می شود و عصر جدیدی از تجارت الکترونیک را رقم خواهند زد.

در این مقاله قصد دارم چند ایده برای طراحی سایت در حوزه ارز های دیجیتال رو به شما معرفی کنم و از سود های این حوزه بیشترین بهره را ببرید.

 

1-راه اندازی صرافی ارز دیجیتال 

امروزه بسیاری از ایرانیان و همچنین  مردم سنندج به سرمایه گذاری و معامله ارز های دیجیتال روی آورده اند و خرید و فروش خود را در صرافی های خارجی و ایرانی ارز دیجیتال انجام می دهند.

شما میتوانید پلتفرم خرید و فروش ارز های دیجیتال را بر روی وبسایتتان پیاده سازی کنید و از کارمزد معاملات صرافی خود درآمد کسب کنید.

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که برای فراهم آوردن این ارز ها سرمایه زیادی لازم است؟ ولی اینطور نیست و شما میتوانید با اتصال به استخر صرافی های خارجی تعداد بسیاری از ارز ها را در صرافی خود پشتیبانی کنید و در کارمزد معاملات شریک باشید.

نمونه صرافی های خارجی 

نمونه صرافی ارز دیجیتال طراحی شده برای مشتری توسط پیشگامان 

  • امکان معامله 350 ارز دیجیتال 
  • خرید و فروش خودکار 
  • استعلام لحظه ای قیمت ارزها 
  • 0.4 درصد سود اشتراکی 
  • پنل پشتیبانی 
  • بلاگ طراحی شده اختصاصی 
  • و سایر امکانات 
arsaswapcom

 

صرافی ارز دیجیتال ایرانی با پشتیبانی از خدمات ریالی 

برای پشتیبانی از خدمات ریالی نیازمند سرمایه اولیه بالایی هستید و نسبت به افزایش مشتریانتان قطعا این مبلغ افزایش خواهد یافت.با توجه به اینکه با سرمایه خود اقدام به راه اندازی کرده اید درآمدتان به صورت قابل توجهی بالا است.هر چند میتوانید خدمات صرافی های خارجی را با خدمات صرافی ایرانیتان ادغام کرده و از هر دو روش کسب درآمد کنید.شما میتوانید نمونه کارهای صرافی ایرانی را در صفحه اصلی پیشگامان مشاهده کنید.

نمونه وبسایت صرافی ارز دیجیتال با اسکریپت وبسایت کریپتوجت که میتوانید راه اندازی کنید را با سه بخش صفحه مدیریت،صفحه کاربر و صفحه اپراتور و پشتیبانی صرافی را برایتان قرار داده ایم که میتوانید با نام کاربری و رمز قرار داده شده پیش فرض وارد دموی صرافی شده و صرافی را مشاهده کنید.

صرافی ایرانی در سنندج
مدیریت صرافی پیشگامان

صفحه مدیریت

password:admin phone:1213141516 برای وارد شدن به این قسمت روی تصویر کلیک کنید.

کاربرصرافی پیشگامان

صفحه کاربر

password:09100000000 phone:09100000000 برای وارد شدن به این قسمت روی تصویر کلیک کنید.

اپراتور صرافی پیشگامان

صفحه اپراتور

password:091709170917 phone:091709170917 برای وارد شدن به این قسمت روی تصویر کلیک کنید.

2-وبسایت تجزیه و تحلیل ارز دیجیتال 

سرمایه گذاران و تریدرهای های زیادی هستند که پیگیر اخبار و تجزیه و تحلیل های ارز های دیجیتال هستند و از این مطالب در معاملاتشان بهره میگیرند.اگر شما فردی توامند در حوزه ارز های دیجیتال هستید میتوانید یک سایت تجزیه و تحلیل ارزدیجیتال راه اندازی کنید و از طریق فروش پکیج آموزشی،فروش سیگنال های معاملاتی و تبلیغات کسب درآمد کنید.

جالب است بدانید وبسایت های خبرگزاری مثل تسنیم برای انتشار یک محتوا که در آن اسم برند و آدرس وبسایتتون قرار دارد 1.5 میلیون تومان باید پرداخت کنید.یا سایتی مثل ورزش 3 بستگی به جایگاه بنر تبلیغاتی تون برای یک ماه 30 میلیون تا 120 میلیون باید پرداخت کنید.

نمونه وبسایت های قوی در حوزه تجزیه و تحلیل و اخبار ارز های  دیجیتال 

دیجیتال e1649366287152

ارز دیجیتال

برای مشاهد سایت روی تصویر کلیک کنید.

بلاکچین e1649366253755

میهن بلاکچین

برای مشاهد سایت روی تصویر کلیک کنید.

طراحی وبسایت فروش خدمات شبکه های اجتماعی

طراحی وبسایت فروش خدمات شبکه های اجتماعی

مقدمه:امروزه استفاده از شبکه های اجتماعی نظیر واتس اپ،اینستاگرام،تلگرام ،توئیتر و سایر شبکه های اجتماعی افزایش یافته است.کاربران با توجه به نیازشون در این بستر فعالیت میکنند و به اشتراک داده ها میپردازند.شبکه های اجتماعی در جذب مخاطب به شدت موفق عمل کرده اند و بسیاری از کسب و کار ها به این حوزه توجه ویژه ای دارند.

شما میتوانید با فروش خدماتی نظیر:فروش لایک ،بازدید،فالوور اینستاگرام،فروش ممبر و بازدید تلگرام،فروش فالوور توئیتر و … به فعالیت بپردازید و با طراحی وبسایت فروش خدمات شبکه های اجتماعی در این حوزه به کسب درآمد بپردازید.

یکی از اسکریپت های قوی که کاربر پسند است اسکریپت smart panel هست که میتوانید با نصب آن بر روی وبسایت وردپرسیتان یک سایت حرفه ای فروش خدمات شبکه های اجتماعی راه اندازی کنید.

اسمارت پنل

در زیر چند نمونه از وبسایت های ارائه دهنده خدمات شبکه های اجتماعی را برایتان قرار داده ایم که میتوانید برای ایده گرفتن مشاهده کنید.

فالوور e1649365979524

وبسایت ایران فالوور

برای مشاهده وبسایت روی تصویر کلیک کنید.

ممبر e1649366043879

وبسایت مای ممبر

برای مشاهده وبسایت روی تصویر کلیک کنید.

instafollowersco e1649366079729

وبسایت خارجی instafollower

برای مشاهده وبسایت روی تصویر کلیک کنید.

شما میتوانید برای راه اندازی وبسایتتان از مشاوره رایگان پیشگامان و همچنین برای آموزش طراحی سایت در سنندج کافیست در صفحه اصلی وبسایت در قسمت فرم تماس مشکل یا  ایده ای که دارید با ما در میان بگذارید ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار میکنیم.

طراحی وبسایت فروشگاه آنلاین شبیه دیجی کالا

 

طراحی سایت در سنندج

مقدمه:با همه گیری ویروس کرونا استفاده مردم از فروشگاه های آنلاین به شدت افزایش یافت.شما میتوانید بدون آن که در ترافیک بمانید و وارد بازار شلوغ مملوء از معیت شوید براحتی کالایی را که میخواهید در فروشگاه های آنلاین پیدا کنید و سفارش دهید و آن را درب منزل تحویل بگیرید.اگر شما دارای کسب و کار به شیوه سنتی هستید باید هر چه سریعتر در فکر این باشید که خدمات آنلاین خود را برای سهولت مشتریان و پیشرفت کسب و کارتان ارائه دهید و از رقبایتان جا نمانید.

در این بخش ما به معرفی نمونه  فروشگاه های  آنلاین و ایده های کسب درآمد در این حوزه میپردازیم با ما همراه باشید/آموزش طراحی سایت در سنندج با پیشگامان

 

فروشگاه آنلاین چند منظوره مانند دیجی کالا

دیجی کالا  یکی از فروشگاه های آنلاین معروف محصولات متنوع (کیف،کفش،لباس،لوازم الکترونیک،سوپرمارکت و …) است که در چند سال اخیر به شدت شاهد افزایش سفارش های آنلاین در این سایت بوده ایم و شاید برایتان جالب باشد که بدانید ارزش وبسایت دیجی کالا با کارخانه ذوب آهن اصفهان برابری میکند.دیجی کالا خدمات خود برای شهر تهران به صورت پیک چند ساعته به دست مشتری میرساند و برای سایر شهر ها با سرویس های پستی ارسال میکند.

فعالیت دیجی کالا به گونه ای است که هیچ فروشگاه و محصولی از خود ندارد و فقط انبار های بزرگی دارد که سفارش های مشتریانش را در آنجا نگهداری و آماده ارسال میکند.دیجی کالا با شرکت ها و فروشگاه های زیادی همکاری میکند و از این طریق محصولات خود را تامین و برای مشتریان خود ارسال میکند.

رقابت در فضای فروشگاه های آنلاین در سطح کشور بسیار بالا است و اگر قصد دارید در این حوزه فعالیت کنید بهتر است هدف بازار خود را بر استان یا شهر خود بگذارید.شما میتوانید با راه اندازی فروشگاه آنلاین در استان کردستان و شهرهای آن فعالیت کنید.اگر خودتان فروشگاهی دارید میتوانید محصولات خودتان را در سایت بگذارید و به فروش آنلاین در کنار فروشگاهتان هم بپردازید.اگر سرمایه یا فروشگاه برای تامین محصولات ندارید میتوانید با فروشگاه های زیادی قرارداد ببندید و محصولاتشان را در فروشگاه آنلاین خود بگذارید و به صورت درصد از سود فروش محصول به کسب درآمد بپردازید.

 

در فروشگاه های آنلاین فاکتور هایی مانند تحویل سریع،پرداخت در محل،کیفیت محصول با توجه به عکس و مشخصات بارگذاری شده در صفحه محصول ،ضمانت کالای اصل ،تخفیف های شگفت انگیز،مهلت تست و مرجوعی ،پشتیبانی سریع و خوب برای مشتریان و … میتواند به فروشگاه شما اعتبار بدهد و مشتریان خود را روز به روز افزایش دهید.

طراحی وبسایت موزیک کوردی

مقدمه:کردستان و مناطق کوردنشین دارای موسیقی غنی و خوانندگان خوش صدا درسبک های مختلف موسیقی کوردی است.این خوانندگان پس از تولید قطعه موسیقی باید آن را به گوش طرفداران و مردم برسانند تا کارشون بیشتر معرض توجه قرار گیرد و از هنرشون استقبال کنند.برای همین موضوع خوانندگان و هنرمندان حوزه موسیقی هزینه هایی را برای انتشار آثارشون در وبسایت های موزیک پرداخت میکنند. 

شما هم میتوانید با ایجاد وبسایت قوی در حوزه موسیقی کوردی،با انتشار آثار هنرمندان به درآمد های باورنکردنی برسید.

 

یکی از سایت های قوی در حوزه پخش آثار موسیقی کوردی وبسایت موزیک کوردی است.شما با مراجعه به این سایت آثار جدید هنرمندان فعال حوزه موسیقی کوردی را مشاهده خواهید کرد که میتوانید به صورت آنلاین گوش دهید یا دانلود کنید.برای وبسایت های موزیک به روز بودن و قراردادن قطعه های موسیقی هنرمندان شهر های مختلف کورد نشین از جمله سنندج کرمانشاه ایلام و آثار هنرمندان خارج از کشور امتیاز محسوب میشود که با رعایت این نکات با افزایش بازدید و گسترش کاربران میتوانید خود را به عنوان یک رسانه پخش آهنگ کوردی معرفی کنید و با پخش آثار هنرمندان جدید موسیقی و دریافت هزینه پخش درآمد زایی کنید.

نمونه قالب های جذاب برای سایت موزیک

اگر میخواهید سایت خود را با استفاده از وردپرس بسازید در زیر چند نمونه قالب کاربر پسند با امکانات بالا قرار داده ایم که میتوانید سایت موسیقی خود را با آنها راه اندازی کنید.اگر احتیاج به مشاوره دارید میتوانید در فرم های ارتباطی ما با ما ارتباط برقرار کنید و از مشاوره رایگان  آموزش طراحی سایت ما بهره ببرید/آموزش طراحی سایت سنندج با پیشگامان 

قالب وردپرس سایت موزیک پیشگامان

قالب بیژن

جهت مشاهده دمو روی تصویر کلیک کنید.

موزیک برای طراحی سایت وردپرس پیشگامان

قالب بیژن

جهت مشاهده دمو روی تصویر کلیک کنید.

پارس موزیک برای طراحی سایت موزیک پیشگامان

قالب پارس موزیک

جهت مشاهده دمو روی تصویر کلیک کنید.

اپلیکیشن موبایل موزیک متصل به سایت

شما میتوانید پس از راه اندازی سایت موزیک خود نسخه موبایل آن را برای استفاده طیف وسیعی از کاربران که از تلفن های هوشمند استفاده میکنند قرار دهید و آن را در مارکت های گوگل پلی،بازار، مایکت و … منتشر کنید.

نمونه اپلیکیشن موبایل سایت موزیک را برای شما قرار داده ایم که میتوانید دموی آن را از این قسمت دانلود کنید.

برای بزرگنمایی روی عکس کلیک کنید

برای سفارش طراحی اپلیکیشن موبایل و اطلاع از قیمت ها با شماره 09187832647 تماس بگیرید.

میتوانید طراحی سایت موزیک خود را به مجموعه پیشگامان بگذارید و از 1 سال پشتیبانی فنی  و 3 ماه پشتیبانی سئو سایت به صورت رایگان بهرمند شوید.