اهمیت توزیع محتوا در موفقیت بازاریابی و افزایش بازدید سایت

اهمیت توزیع محتوا در موفقیت بازاریابی و افزایش بازدید سایت

توزیع محتوای استراتژیک ،کلیدی برای قرار گرفتن در مقابل مخاطبان، افزایش آگاهی از برند، افزایش تبدیل و ایجاد یک مشتری وفادار است.

استراتژی‌های بازاریابی امروزه حول محور تولید محتوا، کلمات کلیدی و بهینه‌سازی موتورهای جستجو می‌چرخند.

بدون شک اینها همه ضروری است. با این حال، فقط به این دلیل که محتوای زیادی دارید به این معنی نیست که در مقابل مخاطبان مناسب قرار می‌گیرید.

امروزه با محتوای بسیار ، اگر شما را پیدا کنند، خوش شانس خواهید بود.

بنابراین، به جای تکیه بر شانس، باید محتوای خود را در جایی تبلیغ کنید که مشتریان بالقوه شما هستند و راه های بهتری برای دسترسی به آنها پیدا کنید.برای انجام این کار، با گنجاندن طرحی برای توزیع محتوا در استراتژی بازاریابی محتوای خود شروع کنید. این دو با هم، دوتایی پویا را می سازند.

 

توزیع محتوا چیست؟

توزیع محتوا عمل به اشتراک گذاری و تبلیغ محتوای برند شما از طریق رسانه ها و کانال های مختلف است.

این کاری است که پس از ایجاد محتوای خود با آن انجام می دهید و جایی که آن را برای مصرف توسط شخصیت های خریدار خود منتشر می کنید.

همچنین از شما می‌خواهد که در مورد روندها و پیش‌بینی‌هایی که نشان می‌دهد مخاطبان شما کجا پیدا می‌شوند، به‌روز باشید.

به عبارت ساده، توزیع محتوا یک راه فعال برای قرار گرفتن در مقابل مخاطبان است. علاوه بر استراتژی سئوی خود، از آن به عنوان یک ابزار ارزشمند استفاده کنید و به موفقیت بیشتر برسید.

 

انواع محتوا

چه چیزی را برای کسب و کار خود منتشرکنید؟

وقتی نوبت به بهترین نوع محتوا برای توزیع می رسد، بیشتر به کسب و کار خاص شما، بودجه اختصاص داده شده شما و مخاطبان هدف شما بستگی دارد.

انواع مختلف محتوا می تواند مفید باشد و هر کدام ممکن است به برنامه توزیع خاص خود نیاز داشته باشند.

در زیر نمونه‌هایی از انواع محتوا آورده شده است که می‌توانند کسب و کار شما را به سطوح بالا ببرند.

کتاب های الکترونیکی

ایجاد کتاب‌های الکترونیکی و ارائه آن‌ها به مخاطبان خود از طریق یک صفحه فرود اختصاصی، یک پاپ آپ در وب‌سایت شما، یا تعبیه‌شده در یک پست وبلاگ می‌تواند به شما کمک کند تا ورودی های بیشتری ایجاد کنید.

در ازای اطلاعات تماس، آن را به صورت رایگان ارائه دهید.

 

وبینارها

ارائه وبینارها نشان می دهد که شما اعتماد به نفس دارید و چیزی ارزشمند برای به اشتراک گذاشتن با مخاطبان خود دارید. این یک نوع محتوا برای هر دو طرف سودمند برای شما و شرکت کنندگان است.

مخاطبان خود را به یک صفحه اختصاصی در وب سایت خود هدایت کنید. کلیپ های وبینار را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید یا بخش های مرتبط را در یک پست وبلاگ یا صفحه وب درج کنید.

 

پیشنهاد مطالعه :10 ایده نوشتن محتوا

 

اینفوگرافیک

اینفوگرافیک های قابل اشتراک گذاری ایجاد کنید که مجموعه های بزرگی از اطلاعات را به شیوه ای بصری دلپذیر نشان می دهد. آنها را در Pinterest به اشتراک بگذارید یا آنها را در مقالات و پست های وبلاگ درج کنید.

 

پست های وبلاگ

وبلاگ ها فرصت های زیادی برای به اشتراک گذاری محتوا ارائه می دهند و در تبدیل خوانندگان مفید هستند. اغلب پست کنید و آنها را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

 

پادکست ها

به مخاطبان خود در حین کار، رفت و آمد یا هر زمان دیگری که به یک گزینه هندزفری نیاز دارد، چیزی برای گوش دادن به آنها بدهید.

محتوای صوتی امروزه محبوب باقی مانده است، بنابراین در نظر داشته باشید که پست های وبلاگ و حتی محتوای ویدیویی را به این شکل تبدیل کنید و در کانال های مختلف توزیع کنید. این کانال ها ممکن است از طریق پادکست گوگل، اسپاتیفای یا پادکست اپل باشد.

 

فیلم ها

ویدئوها همچنان بر زمان مصرف کنندگان آنلاین تسلط دارند. محتوای خود را بررسی کنید و مواردی را بیابید که می توانید آنها را به فرم ویدیو تبدیل کنید و از طریق YouTube یا دیگر پلتفرم ها به اشتراک بگذارید.

ویدیو را از طریق کانال های رسانه های اجتماعی و کمپین های ایمیلی خود تبلیغ کنید.

 

پیشنهاد مطالعه :تحقیق کلمات کلیدی YouTube راهنمای جامع

 

مطالعات موردی

مطالعات موردی اطلاعاتی در مورد تجربه مشتری یا مشتری با نام تجاری، محصول یا خدمات شما ارائه می دهد.

یک پس‌زمینه مختصر بگنجانید، چالش‌ها را فهرست کنید و نشان دهید که چگونه یک نتیجه موفقیت‌آمیز حاصل شد. این موارد را در وب سایت خود در یک صفحه اختصاصی به اشتراک بگذارید.

زیبایی مطالعات موردی در این است که نشان می‌دهند چگونه برند، محصول یا خدمات شما می‌تواند با چالش روبرو شود و به مشتری کمک کند. اعتماد ایجاد می کند و مشتریان امروز بیش از هر زمان دیگری به این نیاز دارند.

 

خبرنامه ها

خبرنامه ها وسایل بسیار خوبی برای به اشتراک گذاری محتوای انتخاب شده و همچنین موضوعات موضوعی، آخرین به روز رسانی ها و اکتشافات جدید هستند.

می‌توانید یکی بسازید و آن را برای همه افراد موجود در لیست ایمیل خود بفرستید، یا یک خبرنامه لینکدین ایجاد کنید و از فالوورها و ارتباطات خود دعوت کنید تا به آن بپیوندند.

 

سخن پایانی

در حالی که تمرکز عمده بر روی ایجاد محتوا،برای موفقیت حیاتی است، روشی که برای توزیع آن محتوا انتخاب می‌کنید تا اطمینان حاصل کنید که به مخاطبان مورد نظر شما می‌رسد، نیز حیاتی است.

منتظر نباشید تا تعداد بیشتری از مخاطبان هدف شما را پیدا کنند. درعوض، بیرون بروید و با استفاده از کانال‌های توزیع مختلف متعلق به، کسب درآمد و پولی موجود امروز، آنها را پیدا کنید.

 

پیشگامان-کسب و کارت رو آنلاین کن 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *