راهنمای تحقیق کلمات کلیدی Youtube

تحقیق کلمات کلیدی YouTube راهنمای جامع

آیا می خواهید ویدیوهای خود را بهینه کنید؟ راهنمای تحقیق کلمات کلیدی YouTube ما را بخوانید

 

دانستن اینکه کدام کلمات کلیدی می توانند افراد بیشتری را به کانال شما جذب کنند برای موفقیت شما ضروری است. به همین دلیل است که باید بیاموزید که چگونه جستجوی هوشمند کلمات کلیدی YouTube را انجام دهید.

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا برخی از کانال های یوتیوب همیشه در مدت زمان کوتاهی یک میلیون بازدید دریافت می کنند و به طور منظم با محتوای خود در فضای مجازی منتشر می شوند؟

 

حقیقت این است که آنها نحوه عملکرد پلتفرم را می‌دانند و از آن برای دسترسی سریع محتوای خود، برای افراد استفاده می‌کنند.

در واقع، آنها کلمات کلیدی مناسب برای استفاده در توضیحات و عناوین ویدیوهای خود را می شناسند که یافتن سریع آنها را برای کسی که به دنبال اطلاعاتی در مورد یک موضوع خاص است، ساده می کند.

 

خبر خوب

می توانید از همین تکنیک ها نیز استفاده کنید. و این چیزی است که این راهنما به شما آموزش می دهد.

 

البته، می‌توانید به پخش ویدیوهای خود در کانال خود ادامه دهید و به بهترین‌ها امیدوار باشید، اما یادگیری SEO YouTube راهی مطمئن برای بهبود نتایج و دستیابی به بینندگان بیشتر است.

در اینجا  باید در مورد تحقیق کلمات کلیدی YouTube بدانید و اینکه چگونه انجام صحیح آن می تواند به شما کمک کند بازدیدهای بیشتری را در کانال خود داشته باشید.

 

اول از همه، تفاوت بین SEO و SEO YouTube چیست؟

 

احتمالاً به این فکر می کنید که آنچه که ما توضیح دادیم بسیار شبیه بهینه سازی موتور جستجو (SEO) است.

و کاملا حق با شماست. دو مفهوم سئوی یوتیوب و سئو سنتی ارتباط نزدیکی با هم دارند.

اما باید از این ذهنیت دور شوید و یوتیوب را چیزی جدا از گوگل یا بینگ بدانید.

از نظر فنی یوتیوب  یک موتور جستجو است، اما فقط برای ویدیوها به جای محتوای معمولی.

و این بدان معناست که مجموعه جداگانه‌ای از بهترین شیوه‌ها را دارد که سازندگان ویدیو باید آن‌ها را بیاموزند، اتخاذ کنند و برای بهترین نتایج ممکن اجرا کنند.

با انجام این کار، نمایش در نتایج جستجو  YouTube را آسان‌تر می‌کنید که منجر به جریان ثابت‌تر ترافیک و افزایش تعداد بازدیدهای ویدیو می‌شود.

 

همچنین مهم است که بدانیم گوگل در نتایج موتورهای جستجو بر محتوای YouTube تاکید زیادی دارد.

 

با اطمینان از بهینه سازی ویدیوهای خود با کلمات کلیدی، عناوین و توضیحات مناسب، می توانید در موتورهای جستجوی خارج از YouTube نیز رتبه بالاتری داشته باشند.

 

کلمه کلیدی یوتیوب چیست؟

 

کلمه کلیدی یوتیوب اساساً مانند هر کلمه کلیدی دیگری است.

این یک کلمه یا عبارت واحد است که توضیح می دهد که یک ویدیوی خاص در مورد چه چیزی قرار است باشد.

چیزی که حتی مهمتر است این است که دقیقاً مطابق با آنچه بینندگان در کادر جستجو تایپ می کنند مطابقت دارد.

به همین دلیل است که انجام تحقیقات خود از قبل و ایجاد محتوا پیرامون یک کلمه کلیدی متمرکز بسیار مهم است.

در پایان، این منجر به:

تعداد بازدیدهای صفحه بیشتر است.
لایک بیشتر
مشترکین بیشتر

در واقع، حتی می‌توانیم به جرات بگوییم که تحقیق کلمات کلیدی یوتیوب آنقدر مهم است که در ایجاد یک کانال یوتیوب موفق، سنگ بنای موفقیت شماست.

 

چگونه تحقیقات کلمات کلیدی در YouTube به شما کمک می کند تا بازدیدهای بیشتری داشته باشید؟

 

 

با بیش از 500 ساعت محتوای جدید که در هر دقیقه در YouTube آپلود می شود، هیچ راهی برای تماشای همه چیز به طور همزمان وجود ندارد.

این بدان معناست که مخاطبان شما باید در مورد آنچه در پلتفرم نگاه می‌کنند حساس باشند.

وقتی برای مطابقت دادن ویدیوهای خود با نیازهای آنها با تحقیق کلمات کلیدی وقت بیشتری صرف می کنید، مطمئن می شوید که محتوای شما جلوتر از کانال دیگری نمایش داده می شود.

مهمتر از آن، شما همچنین تضمین می کنید که بهترین اطلاعات یا سرگرمی مورد نظر را به آنها ارائه می دهید.

وقتی آن‌ها به راحتی می‌توانند با یک عنوان مشخص یا توضیح دقیق، ببینند ویدیوهای شما درباره چه چیزی هستند، نیازی به هدر دادن زمان برای کشف آنچه ارائه می‌دهید ندارند.

در پایان، این می تواند به شما کمک کند بازدیدهای بیشتری داشته باشید و واقعاً مخاطبی بسازید که  به اطلاعاتی که به اشتراک می گذارید اهمیت می دهد.

 

تحقیق کلمات کلیدی YouTube: چگونه بهترین کلمات کلیدی را برای YouTube پیدا کنیم؟

 

اکنون که می دانید چرا تحقیق کلمات کلیدی YouTube مهم است، بیایید به نحوه انجام این فرآیند بپردازیم.

در اینجا چند مرحله کلیدی وجود دارد:

 

مرحله اول: موضوعی را انتخاب کنید

 

اولین قدم برای یافتن کلمات کلیدی مناسب برای محتوای ویدیوی YouTube خود، انتخاب موضوع است.

ممکن است انجام این کار قبل از بخش تحقیق غیر منطقی به نظر برسد، کل ایده این است که شما می خواهید یک نقطه شروع داشته باشید.

موضوع خود را نسبتاً گسترده نگه دارید، اما مطمئن شوید که این چیزی است که مخاطبان شما می‌خواهند درباره آن بیاموزند – و همچنین ایده‌ای است که می‌توانید با دقت در مورد آن ویدیو بسازید.

 

مرحله دوم: ویژگی تکمیل خودکار YouTube را بررسی کنید

 

 

ویژگی تکمیل خودکار YouTube

کاری که می‌خواهید هنگام انجام تحقیقات کلمه کلیدی YouTube انجام دهید، بررسی ویژگی تکمیل خودکار YouTube است.

اغلب، این به شما ایده می دهد که مردم به دنبال چه چیزی هستند و چگونه با موضوعی که می خواهید در ویدیوی خود پوشش دهید، ارتباط دارد.

 

مرحله سوم:رقابت موضوع را بررسی کنید

 

هنگامی که ایده خوبی در مورد موضوع و میزان پوشش آن در یوتیوب پیدا کردید، به چند ویدیو که دارای ترافیک زیادی هستند نگاهی بیندازید.

آنها از چه کلمات کلیدی استفاده می کنند؟

 

12 نکته برای بهینه سازی محتوا که به سئوی برند شما کمک می کند

 

مرحله چهارم: از ابزار تحقیق کلمات کلیدی YouTube استفاده کنید

 

اکنون که آنچه را قبلاً در پلتفرم وجود دارد تجزیه و تحلیل کردید، زمان آن رسیده است که از ابزار تحقیق کلمات کلیدی YouTube برای نهایی کردن کلمات کلیدی اولیه و ثانویه خود استفاده کنید.

نحوه استفاده شما از این ابزارها بسته به ابزاری که انتخاب کرده اید متفاوت است، اما نکته اصلی که باید به خاطر بسپارید این است که شما به دنبال کلمات و عباراتی هستید که به موضوعی که ویدیوی شما پوشش می دهد مرتبط باشد.

آنهایی را پیدا کنید که میانگین تعداد بازدیدها یا مشترکین بالایی دارند تا لیست خود را به پنج یا ده کاهش دهید.

 

بهترین ابزار کلمات کلیدی یوتیوب چیست؟

 

یافتن بهترین کلمات کلیدی YouTube با دانستن اینکه چه ابزارهایی برای آسان‌تر کردن فرآیند وجود دارند، به شما معرفی می کنیم.

 

YouTube Analytics

 

اولین جایی که می خواهید در مورد هدف جستجو شروع کنید YouTube Analytics است.

اغلب، این به شما ایده می‌دهد که مخاطبان فعلی شما چه می‌کنند و چه چیزی می‌خواهند در ویدیوهای آینده ببینند.

از آنجا، می توانید بقیه تحقیقات کلمات کلیدی خود را بر اساس موضوعات مشابه قرار دهید.

 

Google Trends

 

اکثر سازندگان ویدیو متوجه نیستند که Google Trends فقط برای محتوای YouTube یک برگه ویژه دارد.

این به شما ایده ای از محبوبیت یک موضوع خاص و جستجوهای مرتبط با آن موضوع می دهد.

اگر در حال انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی هستید، این عالی است، زیرا به شما ایده می‌دهد که چه کلمات کلیدی مرتبطی را جستجو کنید تا با آنهایی که قبلاً استفاده می‌کنید جفت شوند.

 

Google Ads Keyword Planner

 

اکنون، ما می دانیم که این یک ابزار عمومی SEO است و لزوماً فقط برای YouTube نیست.

استفاده از آن رایگان است، که اگر تازه شروع کرده‌اید عالی است.

 

ابزار تحقیق کلمات کلیدی BuzzSumo

 

چیزی که در مورد ابزار تحقیق کلمات کلیدی BuzzSumo بسیار عالی است این است که به شما این امکان را می دهد که بین جستجوهای کلیدواژه مرتبط و تجزیه و تحلیل جابجا شوید.

این بدان معنی است که می توانید یک رشته جستجو را تایپ کنید و بفهمید که چه عبارات دیگری به آن موضوع مرتبط است.

به همین ترتیب، می‌توانید هر کانالی را در YouTube مشاهده کنید تا محتوای آن را تجزیه و تحلیل کنید.

این یک رویکرد دو به یک عالی برای انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای محتوای شما است.

 

ابزار کلمات کلیدی برای یوتیوب

 

ابزار کلمات کلیدی برای YouTube به تجزیه و تحلیل رشته های جستجوی خاص کمک می کند تا صدها گزینه مرتبط را در اختیار شما قرار دهد.

در نسخه پولی برنامه نیز می توانید ترافیک را برای عبارات خاص آنالیز کنید.

 

TubeBuddy

 

یکی دیگر از ابزارهای عالی تحقیق کلمات کلیدی YouTube TubeBuddy است.

این افزونه مرورگر، یافتن و انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای ویدیوها، توضیحات، عناوین و موارد دیگر را آسان می کند.

به‌علاوه، دارای یک عملکرد مترجم خودکار برای محتوا به زبان‌های مختلف است که اگر به دنبال گسترش آن به مخاطبان گسترده‌تر هستید، مفید است.

 

VidIQ

 

VidIQ که به عنوان یکی از بهترین گزینه های پولی تحقیق کلمه کلیدی YouTube در بازار در نظر گرفته می شود، انجام تحقیقات لازم برای موفقیت در بازاریابی ویدیویی را برای سازندگان محتوا بسیار آسان می کند.

چندین ویژگی عالی مانند الگوهای کلمات کلیدی را ارائه می دهد که هنگام ایجاد چندین ویدیو مفید هستند، مترجم کلمات کلیدی و موارد دیگر.

علاوه بر این، آنها همچنین دارای گواهینامه YouTube هستند و دارای یک آکادمی یادگیری آنلاین هستند تا به شما در استفاده بهینه از این پلت فرم کمک کنند.

 

سایر نکات مهم SEO YouTube که باید به خاطر بسپارید

 

بعد از اینکه تحقیق کلمات کلیدی YouTube را انجام دادید و برای پست ویدیوی خود آماده شدید، چه اتفاقی می‌افتد؟

 

کلمه کلیدی را به عنوان و توضیحات خود اضافه کنید

 

این کار باعث می شود که YouTube و Google به راحتی بدانند محتوای شما در مورد چیست.

به عنوان یک نکته، از کلمه کلیدی تا جایی که می توانید نزدیک به ابتدای عنوان خود استفاده کنید بدون اینکه اجباری به نظر برسد.

 

فایل خود را به عنوان کلیدواژه اصلی خود نام گذاری کنید

شاید فکر کنید مهم نیست، اما بسیار مهم است که نام فایلی را که آپلود می کنید با کلمه کلیدی YouTube انتخابی خود مطابقت دهید.

انجام این کار به پلتفرم ایده خوبی از محتوای شما می‌دهد، که می‌تواند رتبه‌بندی برای شرایط خاص را آسان‌تر کند.

از زیرنویس های بسته استفاده کنید

زیرنویس‌های بسته توسط موتورهای جستجو قابل خزیدن هستند.

این بدان معنی است که با وارد کردن کلمه کلیدی در ویدیوی خود و سپس روشن کردن این گزینه، می توانید دید خود را بهبود بخشید.

حتی بهتر از آن این است که دسترسی به مخاطبان خود را نیز آسان‌تر می‌کنید، کسانی که ممکن است به این شرح‌ها وابسته باشند تا بتوانند از محتوای شما لذت ببرند.

 

محتوای خود را به اشتراک بگذارید (و کلمه کلیدی اصلی خود را درج کنید)

درست مانند سئو سنتی، کار بر روی بک لینک های خارج از صفحه نیز بسیار مهم است.

 

مطمئن شوید که ویدیوهای خود را در مکان هایی مانند فیس بوک، توییتر، پینترست و هر جا که مناسب است به اشتراک می گذارید.

 

کلمه کلیدی خود را به توضیحات پست خود اضافه کنید تا به تقویت روند کمک کنید.

 

سخن پایانی 

با در دست گرفتن کنترل و استفاده از کلمات و عبارات خاص به عنوان بخشی از توضیحات خود، می توانید به افزایش ترافیک و رشد مخاطبان کانال خود کمک کنید.

نکته جالب در مورد یادگیری بهینه سازی موتور جستجو این است که مهارت ها به راحتی از یک پلتفرم به پلتفرم دیگر منتقل می شوند.

هنگامی که فرآیند یافتن کلمات کلیدی را دریافت کردید با آنچه مردم جستجو می کنند مطابقت داشته باشد و برنامه ای برای ایجاد محتوای با کیفیت در مورد آن موضوع داشته باشید، می توانید این روند را تقریباً در هر کانال بازاریابی دیجیتال تکرار کنید.

پیشگامان-کسب و کارت رو آنلاین کن 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *